Vino, Doamne ....

Doamne!
Vino când se cuvine!
Când crezi Tu, că este cel mai bine.
Dacă vii mai devreme decât mi-am închipuit,
Ajută-mă să fiu pregătit!
Dacă vii mai târziu, decât m-am aşteptat,
Ajută-mă să te aştept, fără vreun murmurat!
Dacă vrei să mă schimbi la venirea Ta,
Într-o clipită,
Nu-i decât ca slava să-Ţi fie mărită.
Dacă vrei să mă-ntâlneşti prin înviere,
Nu zic nu,
Căci eu sunt lutul, OLARUL eşti Tu!
Şi fiindcă, e de neclintit că vei veni,
Profetica zăbovire,
O prefac in iubire!
De dragul Tău,
Anii sunt zile, zilele clipe,
O aşteptare fierbinte şi pe sfârşite.
Tu Doamne însă, vino când se cuvine!
Când ştii Tu, că este cel mai bine.
Că Te grăbeşti sau întârzii, e treaba Ta.
Să Te aştept frumos, e bucuria mea!
Inima mea în dureri, însenin-o,
Eu nu-Ţi spun când să vii,
Doar ...vino!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dar din dar se face rai!