Scrisoare de la Dumnezeu ...

Când te-ai trezit, te priveam şi mă gândeam că Îmi vei spune, măcar câteva cuvinte! Speram că Îmi vei cere părerea în vreo problemă sau pur şi simplu, Îmi vei mulţumi, pentru vreun lucru bun, care s-a întâmplat ieri în viaţa ta, sau pentru că, au răsărit zorile încă o dată pentru tine, sau pentru că ai primit o nouă zi de viaţă! Dar am observat că eşti ocupat încercând să-ţi găseşti hainele cu care să te îmbraci.
În timp ce te învârteai prin casă, pregătindu-te, mă gândeam că vei găsi câteva clipe, în care să-mi spui, pur şi simplu: „Bună dimineaţa, Doamne!” Dar nu s-a întâmplat.
La un moment dat, ai avut vreo 15 minute libere. Te-ai aşezat într-un fotoliu, apoi te-am văzut sărind în picioare. Am crezut că vrei să-Mi vorbeşti … dar nu … ai alergat la telefon, şi ai chemat mai degrabă un cunoscut, ca să bârfeşti cu el.
Te-am privit cu răbdare întreaga zi, cu toate activităţile tale … şi am sperat mereu … măcar un cuvânt, măcar un gând sau măcar un suspin … dar nimic …
Am observat că înainte de a lua masa de amiază, ai privit în jur. Mi-am dat seama că te-ai simţit jenat ca să-Mi mulţumeşti, de aceea nu ai plecat capul ca să te rogi … e, asta e! …
Mai era timp din zi, şi am sperat că până la urmă îţi vei îndrepta atenţia şi spre Mine!
Te-ai întors acasă. Părea că ai o mulţime de lucruri de făcut. După ce ai terminat o parte dintre ele, ai dat drumul la televizor. Nu ştiu dacă îţi place sau nu, să te uiţi la el! Prin faţa ochilor tăi, se perindă vrute şi nevrute. Am observat că petreci foarte mult timp, în faţa lui, negândindu-te de fapt, la nimic. Pur şi simplu, priveşti ecranul! Am aşteptat răbdător. Te-ai ridicat într-un târziu şi   te-ai dus, să-ţi iei cina … dar cu Mine, tot nu ai vorbit …
Era târziu, şi cred că te simţeai obosit. Aşa că, ai spus „Noapte bună!” familiei, te-ai trântit în pat şi ai adormit imediat. Ce să faci? E bine şi aşa … !
Te învălui în dragostea şi ocrotirea Mea, în fiecare clipă! Te iubesc atât de mult, încât aştept în fiecare zi, măcar un semn de la tine … un cuvânt, un gând, un suspin sau o mulţumire din inimă. Doresc mereu, să comunicăm! E aşa de greu, să ai o conversaţie, de unul singur.
Ei, văd că te pregăteşti să te trezeşti din nou. Voi mai aştepta odată, cu toată dragostea mea, pregătită pentru tine!
Mă voi îngriji, să ai o zi bună!                                                                    
Prietenul tău, cel mai bun,
DUMNEZEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dar din dar se face rai!